Přeskočit na hlavní obsah

Výlet do Anglie - Nákupy

Ahoj všichni,
zdravím Vás po dlouhé době u nového článku. 
Dnešní článek bude o nákupech a koupených věcech,které jsem sehnala v Londýně a Brightonu v Anglii.Vše důležitější(jak jsem tam jela,s kým,kde jsme byla ubytována atd.) je ve druhém článku - Výlet do Anglie - Památky(ty vydám později až naberu trošku víc sil :)). Takže jdeme na to :D
Prvně bych chtěla začít obchodama.Většinu věcí mám z obchodu Poundland, kde každá věc stojí 1 libru(ale když stejných věcí koupíte více(vody ad.)máte je třeba za polovinu),dále jsem nakupovala v Primarku(oblečení :D) a nakonec ve velmi levných suvenýrech.Ale Poundland vyhrával na plné čáře :D
Tento medvídek je zrovna z Poundlandu za 1 libru(no nekupte to! :D)
Britská vlaječka byla ze suvenýrů a stála 2 libry.
Kasička na penízky ve tvaru britské poštovní schránky - 1 libra.
Mini Oreo a Kit Kat je též z Poundlandu - vše co je za libru je z něj :D
Tyto suvenýrky jsem teda koupila v suvenýrech ve válečném muzeu v Londýně, ve kterém byl vstup zadarmo a.... úžasný!(Bude to i v památkách,takový kratší odstaveček ).Dohromady tyto 3 věci stáli 11 liber(trochu dražší no :D)
Obaly jsem koupila v malém obchůdku se suvenýry(jiný).Dohromady stály 10 liber což mi příjde jako velmi dobrá cena! <3
Štětce jsou z Poundlandu,už jsem je trošku zkoušela,nepelichají a krásně nanášej! 
Sněženky s telefonní budkou a London Eye jsou také z Poundlandu.
Přívěšky I LOVE LONDON a Double Decker Bus jsou - no vy víte :D
 Big Ben,telefonní budka a Double Decker Bus jsou ze suvenýrů - stály dohromady cca 3 libry.
Tak a teď se jde konečně na oblečení! :3 :D Takže jako první jsem si koupila džínovou bundu(pro upřesnění - všechno oblečení je z Primarku) za 14 liber. Je velmi pohodlná a kdybych chtěla,spala bych v ní :3
Dále tu máme průsvitné tričko za 4 libry - nebojte,budu pod to nosit ještě bílé tričko nebo tílko :D
 A to nejlepší nakonec - Jim Beam tričko za 8 liber! Hned jak jsem ho viděla tak jsem ho musela mít. :D Láska na první pohled.
Tak jo, to by bylo pro dnešek vše,ještě se Vám omluvím znova za mojí neaktivitu, neměla jsem skoro vůbec žádný čas ani nápady,zážiky,nic. Tak doufám že tímhle Vám to vynahradím. :-) Pokud máte na mě či na článek otázky,nebojte se mě zeptat či kontaktovat do komentáře pod článek,budu ráda. :)
Mějte se hezky a přeji Vám krásný červen.              
                                                                                                                                          Vaše Petra

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TAG - 25 otázek a TAG - divné otázky

Zdravím Vás všechny dneska je 1.června a tak jsem si řekla proč nepřidat další článek že.:D I když spíš by se toto hodilo do videa ale neva.Takže o co go? Bylo mi divné že čtete mé články ale vlastně vůbec o mě nic nevíte, takže jsem si našla na internetu 25 "normálních" otázek a potom 15 divných otázek.Na ně musím odpovídat po pravdě.Tak jdeme na to! :)                            25 otázek :  1. Máš nějaké domácí mazlíčky? Ano mám dvě kočky britského plemene :) 2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe. Počítač,mobil a prsteny které mám na rukách 3. Jaké je u vás právě počasí? Slunečné bez mraků - krása :3 4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu? Neřídím :) 5. V kolik hodin jsi dneska vstávala? Z postele jsem vstala okolo 11 h ale probudila jsem se v 8 :) je neděle tak co! :D 6. Kdy ses naposledy sprchovala? Včera 7. Co byl poslední film, který jsi viděla? Houbičky - libový horor musíte ho zhlídnout <3 8.

Výlet do Dražďan - Nákupy

Čauky, toto je teda pokračování článku Výlet do Dráždan - Památky . Do Dražďan jsem si přivezla 40 € a jela jsem vlastně skoro jen za jedním účelem -hadry,hadry a hadry. Když jsem tam byla před cca 2 rokama,byla to katastrofa,něco jako česka Kotva. Teď je to tam k nepoznání! Ale nečekejte Tally Weijl,Adidas Neo ad.Jedno překvapení na vás ale přece jen čeká - Primark Společná fotka :D  V Primarku jsem si koupila za 15 € svetr  a za 12 € takový teplý tričko ,dále pak "ušatou" čepici za 4 €. Potom jsem si koupila v drogerii černé Baby Lips , Playboy bonbónky  a Nutella snack  a čokolády. Něco jako Knoppersky <3 a Dánské pivo. Na trhách jsme si koupili za 6 € hrníček s vánoční tématikou.^.^ Taštička :3 Ukradli jsme brčka a sůl z Burger kingu :D Svačinka :33 Zpátky domů ^.^ Zde končí můj článek. :D Doufám že se Vám oba články líbili,z výletu jsem přijeli kolem 22h večer a i když to byl super den,těšila jsem se domů do

Lyžařský kurz

Takže u posledního článku jsem Vám slíbila že po příjezdu domů z lyžařského kurzu udělám článek. Tady je! :-D Lyžák trval 7 dní z toho první a poslední den jsme nelyžovali (nebyl čas logicky :-) ).Jeli jsem celý 7. a 8. ročník.Byli jsme v orlických horách v Deštných lesích v hotelu OrliceRozřadili nás do 4 družstev.Já byla v začátečnících.Lyžák mě bavil asi 3 dny.Potom co jsem si tam namlátila s prominutím držku na kotvě a pomě(jo i POMĚ! :-D) mě to přestalo bavit! Nejdříve jsem si namlátila na pomě,pustila jsem jí dřív a jsela jsem trochu dolů,s roztaženou prdelí,div jsem neudělala provaz. :-D Dále byli nějaké ty pády na kotvě to by ještě šlo ale ten jetvrdší měl teprv přijít.Jako vždy jsem šla na kotvu se svým kamarádem,cesta probíhala v poho ale ke konci jsem zjistila že se my jedna lyže uvolnila a že dojezd do cíle je nemožný.tak jsem mu řekla že se z toho nějak prostě vyprostím,spadnu na stranu atd.jenže já jsem spadla tak nešikovně že mě ta kotva chytla za nohu a táhla mě vzd