Přeskočit na hlavní obsah

Noční Praha - Signal festival

Zdravím vás, tak jsem se konečně dohrabala ke kompu a začala makat na článku, který jsem vám slibovala. Bohužel recenzi bot dělat nebudu,děkuji za pochopení. :-) Určitě ho ale nahradím jiným článkem, a tím bude Co je v mém iPhonu - 2.díl. Protože článek měl předtím dost zhlédnutí, řekla jsem si že bych Vám ho mohla nabídnout znovu v lepší verzi - přítomný .:-D Ale teď už k dnešnímu ději.

Signal festival 

- myslím, že každý kdo bydlí v Praze, musí o této události vědět. Je to festival, kde  se na významné budovy v Praze promítají projektorem různé barevné i 3D efekty + jsou i další věcičky(svítící balónky a letos i - jak to mu říkám já - kopule(o ní více dole). Vstup je samozřejmě zdarma, některé věci
(např.: kopule) se už musí platit. K tomu, aby jste se v Praze zorientovali, kde jaké promítání je, slouží aplikace Signal festival. Ale že by vám to nějak hrozně pomohlo to ne. :-D Abych to všechno shrnula, je to super zážitek, i když minulý rok to bylo o 110% lepší než letos. Postupem času to jde do pr.... Pokud jste slyšeli dobře jako já, rozpočet byl 26 miliónů Kč, vážně nevím, kde to je. :-D Minulý rok to byl zážitek, letošní to bylo jak kdybych šla normálně ven v noci, všude plno lidí a nic,nic záživnýho. Samozřejmě pro zamilované páry to může být super večer, pro pubertální holku celkem nuda. I tak to ale byl hezký večer, kde vše napravilo jídlo. :-)
Zde se můžete podívat na fotky(ano, kvalita hrozná, ale fotila jsem to na mobil a večer už to vůbec neumí fotit, jsem ráda když zaostří ve dne, natož v noci :-D)






Tzv.(mnou):"Kopule" - stála cca 200 Kč na osobu. Jde o to, že dovnitř se vejde 150 lidí, kteří si lehnou na jakési "vzdušné polštářky" a na strop jim promítají různé věci(= tento rok Vznik života a Země, myslím). Zrovna ten den pršelo, no musel tam být opravdu úžasný vzduch, všichni zpocení a zmáčení + na ty polštáře si lehat po někom, 2 stovky bych za to nedala teda, navíc i venku to vypadalo efektně. :-) Pokud jste tam ale někdo byl, napište dolů do komentářů a podělte se,jaký to tam vevnitř bylo, třeba se mýlím. :-)






btw.: většinou jsem dělala videa,bohužel ty na blog nejdou nahrát, takže proto málo fotek.
To je teda pro dnešek vše, doufám že se Vám článek líbil a pokud jste tam též byli, napište mi dolů do komentářů jaký na to za letošek máte názor - líbilo se vám to nebo ne, kde jste u čeho byli atd. budu moc ráda :-) Mějte se hezky                                                                                                         Vaše Petra  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TAG - 25 otázek a TAG - divné otázky

Zdravím Vás všechny dneska je 1.června a tak jsem si řekla proč nepřidat další článek že.:D I když spíš by se toto hodilo do videa ale neva.Takže o co go? Bylo mi divné že čtete mé články ale vlastně vůbec o mě nic nevíte, takže jsem si našla na internetu 25 "normálních" otázek a potom 15 divných otázek.Na ně musím odpovídat po pravdě.Tak jdeme na to! :)                            25 otázek :  1. Máš nějaké domácí mazlíčky? Ano mám dvě kočky britského plemene :) 2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe. Počítač,mobil a prsteny které mám na rukách 3. Jaké je u vás právě počasí? Slunečné bez mraků - krása :3 4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu? Neřídím :) 5. V kolik hodin jsi dneska vstávala? Z postele jsem vstala okolo 11 h ale probudila jsem se v 8 :) je neděle tak co! :D 6. Kdy ses naposledy sprchovala? Včera 7. Co byl poslední film, který jsi viděla? Houbičky - libový horor musíte ho zhlídnout <3 8.

Výlet do Dražďan - Nákupy

Čauky, toto je teda pokračování článku Výlet do Dráždan - Památky . Do Dražďan jsem si přivezla 40 € a jela jsem vlastně skoro jen za jedním účelem -hadry,hadry a hadry. Když jsem tam byla před cca 2 rokama,byla to katastrofa,něco jako česka Kotva. Teď je to tam k nepoznání! Ale nečekejte Tally Weijl,Adidas Neo ad.Jedno překvapení na vás ale přece jen čeká - Primark Společná fotka :D  V Primarku jsem si koupila za 15 € svetr  a za 12 € takový teplý tričko ,dále pak "ušatou" čepici za 4 €. Potom jsem si koupila v drogerii černé Baby Lips , Playboy bonbónky  a Nutella snack  a čokolády. Něco jako Knoppersky <3 a Dánské pivo. Na trhách jsme si koupili za 6 € hrníček s vánoční tématikou.^.^ Taštička :3 Ukradli jsme brčka a sůl z Burger kingu :D Svačinka :33 Zpátky domů ^.^ Zde končí můj článek. :D Doufám že se Vám oba články líbili,z výletu jsem přijeli kolem 22h večer a i když to byl super den,těšila jsem se domů do

Lyžařský kurz

Takže u posledního článku jsem Vám slíbila že po příjezdu domů z lyžařského kurzu udělám článek. Tady je! :-D Lyžák trval 7 dní z toho první a poslední den jsme nelyžovali (nebyl čas logicky :-) ).Jeli jsem celý 7. a 8. ročník.Byli jsme v orlických horách v Deštných lesích v hotelu OrliceRozřadili nás do 4 družstev.Já byla v začátečnících.Lyžák mě bavil asi 3 dny.Potom co jsem si tam namlátila s prominutím držku na kotvě a pomě(jo i POMĚ! :-D) mě to přestalo bavit! Nejdříve jsem si namlátila na pomě,pustila jsem jí dřív a jsela jsem trochu dolů,s roztaženou prdelí,div jsem neudělala provaz. :-D Dále byli nějaké ty pády na kotvě to by ještě šlo ale ten jetvrdší měl teprv přijít.Jako vždy jsem šla na kotvu se svým kamarádem,cesta probíhala v poho ale ke konci jsem zjistila že se my jedna lyže uvolnila a že dojezd do cíle je nemožný.tak jsem mu řekla že se z toho nějak prostě vyprostím,spadnu na stranu atd.jenže já jsem spadla tak nešikovně že mě ta kotva chytla za nohu a táhla mě vzd