Přeskočit na hlavní obsah

Recenze - kabelka z C&A a Voss láhev

Ahojte všichni, omlouvám se že tak dlouuuuuuuuuuuuuho nic nevyšlo, ale nebyl čas a tak trochu jsem byla...........líná... :-D V tomto půlroku toho ode mně asi toho moc neuvidíte(ale doví,třeba jo), už v září jsem si pro Vás toho hodně chystala na říjen a nestíhám, těšit se ale můžete určitě na další recenzi(bot) a pak na článek Noční Praha - Signal Festival, na který bych se měla dostavit. :-) Takže žádný zdržování a jde se na věc. V dnešním článku bych chtěla udělat menší recenzi na kabelku, kterou jsem si koupila cca před 3 týdnama (?) a na láhev Voss.

Kabelka - stála necelých 600 Kč,dlouho jsem hledala za nějakou slušnou cenu kabelku,která se zavírá na zip a né jen na nějaké šňůrky či co :-D nakonec jsem jí našla v C&A(moc ráda tam nenakupuji, ale toto mě hodně překvapilo a potěšilo :-)). Za takovou cenu,řekla bych že docela kvalitní a vzhledově bych jí teda k těm šesti stovkám vůbec nepřidala  - vypadá tak za 1000 Kč jako kabelky z "háemka".:-D Můžu teda doporučit, zajděte si tam, mají tam spoustu jiných kabelek a možná i za lepší ceny :-)
Zde jsou teda fotky :-)




Voss láhev - stála 90 Kč,je skleněná a zase jsem jí dlouho hledala :-D přemýšlela jsem o nákupu na internetu, ale nechtělo se mi dávat pomalu 300Kč(včetně poštovného) za nějakou blbou láhev. Až díky víle Káje(ahoooj - moje věrná čtenářka , pozn.Petry :-D) jsem se dozvěděla, že jí prodávají v obyčejném Candy Storu! Okamžitě v ten den jsem si jí šla koupit, vybrala jsem si malou,černou,skleněnou. Nejdřív jsem chtěla tu velkou ale malá,kvůli své praktičnosti, vyhrála. Je super, že si do ní můžete dát ovoce ale jasně,to si můžu dát i do jiné láhve,tady jde pouze jen o značku. I tak jsem z ní měla dobrý pocit a pořád ho mám. :-) Pokud chcete vědět více o vodě Voss atd. hledejte na internetu :-) btw.: jinak voda v ní(měla jsem perlivou ale od kámošek jsem ochutnala i normální čistou)chutná úplně stejně,jako kdyby jste si koupili např. Vittel atd.- kecy, že je to ta pravá voda z arktických jezer či co, nevěřila bych tomu, zvláště ne po kauze, když se přišlo, že jí normálně stáčí z kohoutku :-D toť jen můj názor :-)
Pro dnešní článek je to teda vše, ještě jednou se moc moc moc omlouvám že jsem nic nevzdávala, určitě to chci teď napravit,chtěla bych udělat tutoriál na Halloween  a o vánocích si na Vás budu něco pořádnýho chystat! :-) Mějte se krásně...
                                                                                                                                          Vaše Petra

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TAG - 25 otázek a TAG - divné otázky

Zdravím Vás všechny dneska je 1.června a tak jsem si řekla proč nepřidat další článek že.:D I když spíš by se toto hodilo do videa ale neva.Takže o co go? Bylo mi divné že čtete mé články ale vlastně vůbec o mě nic nevíte, takže jsem si našla na internetu 25 "normálních" otázek a potom 15 divných otázek.Na ně musím odpovídat po pravdě.Tak jdeme na to! :)                            25 otázek :  1. Máš nějaké domácí mazlíčky? Ano mám dvě kočky britského plemene :) 2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe. Počítač,mobil a prsteny které mám na rukách 3. Jaké je u vás právě počasí? Slunečné bez mraků - krása :3 4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu? Neřídím :) 5. V kolik hodin jsi dneska vstávala? Z postele jsem vstala okolo 11 h ale probudila jsem se v 8 :) je neděle tak co! :D 6. Kdy ses naposledy sprchovala? Včera 7. Co byl poslední film, který jsi viděla? Houbičky - libový horor musíte ho zhlídnout <3 8.

Výlet do Dražďan - Nákupy

Čauky, toto je teda pokračování článku Výlet do Dráždan - Památky . Do Dražďan jsem si přivezla 40 € a jela jsem vlastně skoro jen za jedním účelem -hadry,hadry a hadry. Když jsem tam byla před cca 2 rokama,byla to katastrofa,něco jako česka Kotva. Teď je to tam k nepoznání! Ale nečekejte Tally Weijl,Adidas Neo ad.Jedno překvapení na vás ale přece jen čeká - Primark Společná fotka :D  V Primarku jsem si koupila za 15 € svetr  a za 12 € takový teplý tričko ,dále pak "ušatou" čepici za 4 €. Potom jsem si koupila v drogerii černé Baby Lips , Playboy bonbónky  a Nutella snack  a čokolády. Něco jako Knoppersky <3 a Dánské pivo. Na trhách jsme si koupili za 6 € hrníček s vánoční tématikou.^.^ Taštička :3 Ukradli jsme brčka a sůl z Burger kingu :D Svačinka :33 Zpátky domů ^.^ Zde končí můj článek. :D Doufám že se Vám oba články líbili,z výletu jsem přijeli kolem 22h večer a i když to byl super den,těšila jsem se domů do

Lyžařský kurz

Takže u posledního článku jsem Vám slíbila že po příjezdu domů z lyžařského kurzu udělám článek. Tady je! :-D Lyžák trval 7 dní z toho první a poslední den jsme nelyžovali (nebyl čas logicky :-) ).Jeli jsem celý 7. a 8. ročník.Byli jsme v orlických horách v Deštných lesích v hotelu OrliceRozřadili nás do 4 družstev.Já byla v začátečnících.Lyžák mě bavil asi 3 dny.Potom co jsem si tam namlátila s prominutím držku na kotvě a pomě(jo i POMĚ! :-D) mě to přestalo bavit! Nejdříve jsem si namlátila na pomě,pustila jsem jí dřív a jsela jsem trochu dolů,s roztaženou prdelí,div jsem neudělala provaz. :-D Dále byli nějaké ty pády na kotvě to by ještě šlo ale ten jetvrdší měl teprv přijít.Jako vždy jsem šla na kotvu se svým kamarádem,cesta probíhala v poho ale ke konci jsem zjistila že se my jedna lyže uvolnila a že dojezd do cíle je nemožný.tak jsem mu řekla že se z toho nějak prostě vyprostím,spadnu na stranu atd.jenže já jsem spadla tak nešikovně že mě ta kotva chytla za nohu a táhla mě vzd